1 hozzászólás

Nem lesz tutorial a Horizon: Zero Dawnban

szerző : dátum : 2015. június 21.
 

Jan-Bart van Beek, a Horizon: Zero Dawn művészeti vezetője árulta el a Videogamernek, hogy a játék egy pillanatig sem fogja majd a játékos kezét.

“Nem lesz tutorial a játékban, nem mondjuk meg, hogyan vadássz a robókra, vagy hogy egymás között milyen kapcsolati hierarchiájuk van, ki kell menned a vadonba, és magadnak kell rájönnöd mindenre a saját hibáidból és bukásaidból tanulva. Kicsit olyan leszel, mint David Attenborough, aki ott ül a bokorban, és figyeli a lényeket, hogy megtanulja a viselkedési mintájukat, és rájöjjön, hogy tudja ezeket a saját hasznára fordítani.

Lesz a játékban skill fa, alapvetően két karakterfejlesztési alaprendszerünk van. Először a karakter kaphat XP-t, amiből új perkeket nyithat meg. Az egyik ilyen perk, amit a demóban is láthatott bárki, a Precision Shot, ezt használva lelassul az idő, és az íjjal pontosabb a célzás. Enélkül igen nehéz eltalálni bizonyos gyenge pontokat. A demóban a karakter azt hiszem 12-es szintű volt. 

Van egy másodlagos út is a karaktered fejlesztésére, a gyűjtögetés és a craft. A vadonban élő minél nagyobb robók legyőzése után jobb páncélhoz, erősebb fegyverhez juthatsz. Így lassan, de biztosan fejlődhet a karaktered egy sokkal természetesebb módon”mondta el van Beek.

A Horizon: Zero Dawn valamikor jövőre érkezik meg PS4-re.