0 hozzászólás

Bár nem lett kiemelkedő, azért jól fogyott a Friday the 13th: The Game

szerző : dátum : augusztus 3.
 

Oszd meg, mi majd uralkodunk helyetted :Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestTweet about this on TwitterShare on TumblrEmail this to someone

A Gun Media és az Illfonic bejelentették, hogy közel kétmillió példányban fogyott a játék.

A Friday the 13th: The Game május legvégén jelent meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra, az azóta eltelt két hónapban 1.8 millió játékos döntött úgy, hogy megvásárolja azt. A játék egyik alkotója, Wes Keltner elárulta, hogy sok tapasztalatot gyűjtöttek a fejlesztés során, illetve a megjelenés után.

“Ez az egész projekt egy nagy lecke volt mind a Gun Media, mind az Illfonic számára. Beismerjük, nem voltunk felkészülve arra a sok játékosra, akik az első nap akartak játszani a játékkal. Megnéztük, mennyien játszottak a bétával, és mennyien rendelték elő a játékot, majd ehhez hozzáadtunk még 30%-ot, bízva abban, hogy ennyi elég lesz.

Ez volt a hiba, csak az első 20 percben 100 ezer játékos próbált meg felcsatlakozni a szerverekre, így az első hétvége kész káosz lett. Az egész csapat az irodában aludt, hogy megpróbáljanak megfelelni az igényeknek. Ez egy olyan tapasztalat volt, amit sosem fogok elfelejteni. Kis költségvetéssel dolgoztunk, így nem tudtunk mindenre kiterjedően tesztelni. Volt ugyan egy PC-s béta, ami sok mindenre fényt derített, de ez sem volt elég, a rengeteg játékosnak hála a szerverek nem tudtak lépést tartani.”

Keltner azt is elárulta, hogy a teljes összeg, amit a játék fejlesztésére költöttek, egy AAA játék esetében talán elég lett volna az animációk felére. Hozzátette, hogy hamar profitot termelt a játék, amit azonnal vissza is forgattak a programba új térképek, karakterek és egyéb tartalmak formájában.

[FORRÁS: gamesindustry.biz]