0 hozzászólás

Az ELEX fejlesztői nem kérnek a “bűzlő” DLC-kből

szerző : dátum : szeptember 5.
 

Oszd meg, mi majd uralkodunk helyetted :Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestTweet about this on TwitterShare on TumblrEmail this to someone

A DLC-k a hardcore, vagy épp magukat jól értesültnek tartó gamerek között nem örvendenek nagy népszerűségnek. A Piranha Bytes ezeknek a játékosoknak kíván kedvezni.

Van néhány sarkalatos téma, amire a játékostársadalom ugrik, ilyen téma a teljes árú multiplayer játék, a Ubisoft, vagy épp a DLC. Björn Pankratz, az ELEX-et fejlesztő Piranha Bytes egyik vezetője a német GameStar magazinnak adott interjújában elárulta, hogy ők nem szeretik a “bűzlő” DLC-ket, mert mindenki azt hiszi, hogy kivágott tartalom van szó, az pedig nem az ő stílusuk.

Nehéz eldönteni, hogy ez pusztán a core játékosok felé mutatott gesztus, tehát marketingről van szó, és így próbálják megnyerni őket maguknak, vagy valóban úgy gondolják, hogy a DLC, mint üzleti modell nem jó. Ha ez utóbbiról van szó, akkor legalább egy komolyabb kiegészítőt várunk tőlük, aminek az árán is látszódni fog, hogy nem egy 10 eurós DLC-ről van szó, hanem tényleg egy minden hájjal megkent, sok-sok óra játékidővel kecsegtető kiegészítőről, a kifejezés 90-es években, vagy épp a 2000-es évek első felében vett értelmében. Az mindenképp meglepő lenne, ha semmiféle új tartalom nem érkezne a címhez a megjelenés után. Már ha nem lesz rettenetes az alapjáték.

Az ELEX október 17-től lesz elérhető PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.

[FORRÁS: dsogaming.com]