0 hozzászólás

Total War: a grafikus motor miatt nincs konkurencia

szerző : dátum : 2017. szeptember 26.
 

Al Bickham, a Creative Assembly kommunikációs menedzsere szerint a Total War-játékok alatt dübörgő grafikus motor miatt nincs konkurenciája a sorozatnak.

Bickham egy interjúban elmondta, hogy az engine az, ami a játék legnagyobb erőssége, és pont a motor miatt nincs igazán arra szükségük, hogy más játékokból merítsenek inspirációt. Minden játéktervezőjük veterán stratéga, és a játék koncepciója is egyedi, aminek nincs is vetélytársa a piacon.

A grafikus motor kapcsán elmondta, hogy nincs még egy hasonló. Az egyik percben még a világtérképen játszunk körökre osztott módon, majd a másikban már több száz egységet irányítunk egy grandiózus, epikus csatában, ahol akár minden egyes karakter arcára ráközelíthetünk.

Nem egyszerű két ilyen játékmódot összehozni, hiszen a játékosok a világtérképen rámozognak egy települése, ahol csatára kerül a sor, akkor szeretnék látni azt a települést, így a kampánytérképnek és a csatatérképnek kommunikálnia kell egymással. Ezen két mód összemosása egy olyan egyedi egyveleget nyújt, aminek hatására nem igazán van szükségük arra, hogy más játékokból nyerjenek ki ötleteket.

A Total War széria következő része, a Total War: Warhammer 2 szeptember 28-tól lesz elérhető PC-re.

[FORRÁS: pcgamesn.com]