0 hozzászólás

Máris lelépett a Crystal Dynamicstől a Battlefield Hardline kreatívja

szerző : dátum : 2017. október 19.
 

Oszd meg, mi majd uralkodunk helyetted :Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestTweet about this on TwitterShare on TumblrEmail this to someone

Ian Milham nem töltött sok időt a Tomb Raider reboot fejlesztőjénél, bő egy év után tovább is állt.

Milham korábban az Electronic Arts-nál dolgozott, ahol a Dead Space-sorozat művészeti igazgatója volt, de kreatív igazgató és művészeti igazgató szerepkörben dolgozott a Battlefield Hardline-on is. Tavaly augusztusban csatlakozott a Crystal Dynamics csapatához, ahol egy be nem jelentett játékon kezdett el dolgozni szintén kreatív igazgatóként.

Ez a projekt vélhetően a következő Tomb Raider lehetett, aminek kapcsán elmondta, hogy messzemenő következtetést nem érdemes levonni, és mindenki egész nyugodtan legyen csak izgatott annak kapcsán, amin jelenleg volt munkaadója dolgozik.

Milham jelenleg az Outpost Gamest erősíti, ahol a kreatív igazgatói és showrunner pozíciókat látja el.

[FORRÁS: gamesindustry.biz]