0 hozzászólás

A BioWare saját maga döntött úgy, hogy a Frostbite Engine-t használja

szerző : dátum : április 10.
 

A korábbi BioWare-es, Aaryn Flynn elárulta, hogy a saját döntésük volt a Frostbite Engine, az EA nem kényszerítette őket semmire.

“Teljesen a mi döntésünk volt a dolog. Közeledtünk a Mass Effect 3 fejlesztésének végéhez, és kiadtuk a Dragon Age II-t, ekkor már tudtuk, hogy az Eclipse Engine nem fogja kiszolgálni a Dragon Age következő részét. Nem volt elég jó egy nyílt világú játékhoz, a renderer nem volt elég erős. A multiplayerre is gondolnunk kellett, az Eclipse kizárólag egyjátékos motor volt” – mondta el Flynn.

“A stúdión belül három opcióról beszéltünk. Magunk mögött hagyhattuk volna az Eclipse-et, és belekezdhettünk volna egy teljesen új motor fejlesztésébe. Választhattuk volna az Unreal Engine-t is, illetve ott volt a Frostbite, ami igazán ígéretesnek tűnt a renderer oldalon, illetve már alapból támogatta a multiplayert is.”

Ahogy mondani szokás, a többi már csak történelem. A motor nagyon jó, de elsősorban FPS játékokra lett kitalálva, így több olyan rendszer hiányzott belőle, amire a BioWare-nek szüksége lett volna, mint például a party rendszer és az inventoryzás, amiket a BioWare-nek ki kellett fejlesztenie.

[FORRÁS: pcgamesn.com]