0 hozzászólás

Fallout 76 infók – túlélésre teremtve

szerző : dátum : június 13.
 

Kiderült néhány roppant finom részlet a Fallout 76 kapcsán.

Egy szerveren egyszerre 24-32 játékos tartózkodhat, és ezek mindegyike jelölve is lesz a térképeden. Jeff Gardines, a játék projektvezetője elárulta, hogy Todd Howard szerette volna, ha minden játékos látható a térképen, ám ők picit féltek ettől. Ez ugye lehetőséget ad arra, hogy megtaláld a másik játékost, és elrontsd a játékát.

Ugyanakkor kitaláltak erre egy rendszert, ami annyiból áll, hogy ha valaki griefel, kap egy körözött státuszt, aki pedig elkapja ezen embereket, jutalom üti a markát. Lehetőséged lesz összeállni más játékosokkal is, hogy elkapd a körözött személyeket.

Az end game-et a nukleáris háború jelenti majd. A pályán szétszórva lesznek atombunkerek, ahonnan más játékosokkal együtt kell megszerezned a nukleáris kódokat fejtörőket megoldva. A becélzott területen megváltozik az időjárás, a flóra és a fauna. Az adott terület magasabb szintű lesz, erősebb ellenfelek kerülnek rá viszont cserébe a loot is jobb lesz, illetve nem csak jobb cuccokat, de jobb craft alapanyagokat is találhatsz. Attól függően, hogy hova lőttétek ki az atomot, a loot és az ellenfelek is változnak. Idővel a sugárzás eltűnik az adott területről, és minden visszatér a normális kerékvágásba.

Az infó szerint jó esély van arra is, hogy kerül 12v12 Deathmatch is a címbe, de egyelőre ez még nem biztos.

A saját karaktered is mutálódhat, amivel testre tudod szabni azt. Természetesen minden mutáció pozitív és negatív hatásokkal jár, így érdemes lesz eleinte megfontolni, hogy merre is indulsz el. Ezeket a mutációkat lehetőséged lesz a végjátékban zárolni, vagy épp teljesen eltávolítani. Úgynevezett perk kártyákkal is variálhatod a karaktered, amik loot és kereskedési lehetőségeket adnak majd. Ezeket a kártyákat meg is oszthatod a csapatársaiddal.

Azt is megtudtuk, hogy akár macskát is ehetsz majd, de ha nem akarsz, természetesen nem lesz muszáj. Ugyanakkor egy jól átsütött macska akár az életed is megmentheti.

A játék maga egyébként Fallout 4 modként kezdte az életét a Quake multiplayer kódját használva. A Bethesda a BattleCry Studios csapatát kérte meg, hogy próbáljanak meg valamit összehozni Fallout multiplayer témában. A munkálatok a Fallout 4 megjelenése után egyből megindultak, tehát már bő két éve készül.

Természetesen lesz VATS is a játékban, ám az egyjátékos epizódokkal ellentétben itt ez valós idejű lesz, nem lesz időlassítás. A rendszer ettől függetlenül ugyanúgy működik, tehát becélozhatod vele a különféle testrészeket.

Első kanyarban az a céljuk, hogy egy mindenki számára elérhető és szerethető játékot tegyenek le az asztalra, ám később jönnek a privát szerverek is. Sőt, még jobb hír, hogy ezeken a privát szervereken lehetőség lesz modok használatára, így még egyedibbé lehet varázsolni az élményt.

A Fallout 76 november 14-én jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.