0 hozzászólás

A Call of Duty: Black Ops 4 az új digitális király az Activisonnél

szerző : dátum : október 15.
 

A kiadó bejelentette, hogy az új Call of Duty kiválóan fogyott a digitális pénztáraknál.

Nem csak általában véve lett az új király a Black Ops 4 az Activisionön belül, de megdöntötte a cég PSN-en és Xbox Live-os digitális eladási rekordjait is. PC-n sem szerepelt rosszul a cím, hiszen kétszer annyit adtak el belőle digitális a Battle.net-en keresztül, mint az előző évi epizódból Steamen.

Azt is megtudtuk, hogy többen jelentkeztek be az első napon a játékba, mint a Call of Duty: WWII esetében tették. Konkrét eladási adatokat nem közölt cég, de ez abszolút nem is szokása, így nem lepett meg minket a dolog.

Ugyanakkor a lemezes kiadásra sokkal kevesebben csaptak le. Az Egyesült Királyságban 50%-kal esett vissza az eladás a WWII-höz képest, és 59%-kal a Black Ops III-hoz képest. Sőt, a széria történetében most adtak el legkevesebbet a sorozat aktuális részéből lemezesen a 2007-es Call of Duty 4: Modern Warfare óta. Ugyanakkor fontos megjegyezni, hogy ez egy trend, hiszen egyre többen vásárolnak digitálisan, és hanyagolják a bolti kiadásokat.

[FORRÁS: gamespot.com]