0 hozzászólás

Senkinek sem kell 100 órát dolgoznia egy héten a Rockstarnál

szerző : dátum : október 16.
 

Dan Houser, a cég egyik társalapítója egy interjúban azt nyilatkozta, felelőtlenül, hogy “100 órás munkahetekkel dolgozunk.” Most magyarázkodni kényszerült.

Houser elmondta, hogy ez nem általános jelenség, szó nincs arról, hogy a munkatársakat arra kérnék, hogy 100 órát dolgozzanak egy héten. Pusztán az történt, hogy a senior fejlesztőcsapat egy része, egész konkrétan négy ember, akik a sztoriért felelősek, három héten át minden idejüket a játékba ölték, így nekik összejött a 100 órás munkahét. Kihangsúlyozta, mindössze három hétről volt szó, tehát semmi elképesztően nagyon durva, vagy kizsákmányoló nincs a dologban.

Hozzátette, hogy ennek a csapatnak ő maga is a része, tehát ő is ennyit dolgozott. Tisztázta azt is, hogy senkitől sem várnak el ilyen sok munkaórát, hiszen számukra a produktivitás a legfontosabb, ami túlhajszolt munkatársakkal képtelenség elérni, így mindenki annyit dolgozik, amennyit csak szeretne. Persze idézőjelesen, hiszen a munkaórák száma azért valamennyire fix. A legtöbb nagy kiadónál, fejlesztőnél ugyanakkor némileg rugalmasabban kezelik a dolgot, mint általában, mint azt egy átlagos munkahelyen megszokhattuk.

A túlóra nem ritka az iparban, ezt crunch-ként ismerik, és főleg a leadások, milestone-ok közeledtével szokott általánosabb lenni.

A Red Dead Redemption 2 október 26-tól lesz elérhető PS4-re és Xbox One-ra.

[FORRÁS: pcgamesn.com]