0 hozzászólás

Blizzard: csak a projektek fele látja meg a napvilágot

szerző : dátum : november 8.
 

Jellemző a játékfejlesztésre, hogy nem minden ötletből lesz végül kész játék. A Blizzard esetében az arány 50%-os.

Allen Adham adott egy interjút a Game Informernek, amiben elmondta, hogy csak nagyjából a projektjeik fele jelenik meg. Elárulta, hogy szokott belsős prezentációkat tartani a témában mind a Blizzardon, mint az Activisionön, mind pedig a többi cégen belül, mint a King, Treyarch, Infinity Ward és Sledgehammer Games. Ezeken jellemzően elmondja, hogy a Blizzard látszólag konzisztensen jó játékokat hoz ki, de igazából a függöny mögött az egész egy horror show. Sokakban fel sem merül, hogy a Blizzard játékok feléről nem is hallanak soha.

Kiemelte, az az igazán érdekes, hogy szinte minden bukásuk egy nagy sikerhez vezetett. A Titanből lett az Overwatch, a Nomadból – amiről valószínűleg csak roppant kevesen hallottak – a World of Warcraft. Ez egy visszatérő mintha. Tisztelik a bukást, tanulnak belőlük, hiszen szinte mindig a következő nagy sikerhez vezetnek. Ez a mocskos, kulisszák mögötti sztorija annak, hogyan is készülnek a játékok a Blizzardnál.

[FORRÁS: gameinformer.com]