Vélemény
-
LEGUTÓBBI ÍRÁSOK
 

Mi van ha azt mondom, mégsem a Konami a köcsög?

szerző : Mazsu Csabadátum : 2015. május 17.
A Konami úgy döntött, hogy kiszáll az AAA játékiparból, mivel a konzolos játékainak eladásai nem voltak túl ütősek az elmúlt időszakban. Mi megvizsgáltuk, miért is jó döntés ez.
Tovább

Fizetős modok: a vég kezdete?

szerző : Mazsu Csabadátum : 2015. április 25.
A PC játékosok jellemzően érzékenyebbek a különféle tartalmak árára, mint a konzolosok. Teljesen egyértelmű volt hát, hogy a Steam legutóbbi kezdeményezését, a fizetős modokat is elutasítással fogadják. De vajon tényleg ez lenne a legrosszabb dolog, ami az elmúlt 5 évben a PC-s játékiparral történt?
Tovább

Akkor most mégsem a játékmenet, hanem csak a grafika számít?

szerző : Mazsu Csabadátum : 2015. március 8.
A RollerCoaster Tycoon World jött, látott, és a trailert Youtube-on megnézők döntő többsége szerint már most leszerepelt, pedig egyetlen teaser traileren kívül eddig nem láttak belőle semmit. Akkor most még sem a játékélmény számít egy játékban, hanem a grafika?
Tovább

A videojáték ipar legnagyobb problémája: az internet

szerző : Mazsu Csabadátum : 2015. február 24.
Manapság roppant divatos szidni a kiadókat és a fejlesztőket, mondván csak a pénzre hajtanak, bezzeg régen ez nem így volt. Talán nem feltétlenül csak a kiadók és a fejlesztők változtak az elmúlt évtizedben.
Tovább

PS4 vs. Xbox One: a háború első éve

szerző : Mazsu Csabadátum : 2014. november 16.
Egy éve már annak, hogy megjelent az Xbox One és a PS4. Összegeztük a két konzol első évét, cikkünkből kiderül, hogy vajon melyik konzolra érkeztek ütősebb játékok az idén.
Tovább

Vélemény: a pixel a szórakozás új mérőszáma?

szerző : Mazsu Csabadátum : 2014. október 12.
Manapság a konzolvilág két dologról szól. Az egyik az, hogy Xbox One-ra és PS4-re milyen exkluzív címek jelennek meg, illetve hogy a játékok milyen felbontásban futnak ezeken a gépeken. Tényleg a pixelek száma a döntő érv az egyik, vagy másik gép mellett?
Tovább